Då har man välkomnat in julen.


Efter skolan åkte jag hem till melvin som fyller år idag, ett STORT grattis till min söta!♥ Åkte hem därifrån vid sju tiden någon gång för att jag och mamma skulle sätta upp granen och pynta fram alla julsaker. Så mysigt att granen och alla tomtar är framme nu. Man får fram julkänslan, men tyvärr är det inte någon julstämning ute. Regn och blåst är ju inte någon julkänsla precis. Men man får göra så gott man kan inomhus för att få fram julkänslan. Det är ju faktist bara 9 dagar kvar till julafton också, inte alls långt kvar.
Just nu tittar jag på tomten är far till alla barnen och måste snart börja packa väskan till pappa, ska dit imorgon. Så vi hörs. PUSS♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback