Söndag.


Under denna dag har jag hunnit med mycket. Vaknade först upp hos melvin, sedan vid 12 åkte jag hem till pappa igen. Sen blev det läxor att göra samt lite julgodis. Efter det tog jag en promenix, sedan blev det att åka till farmor en stund. Nu sitter jag här nyduschad med en färdig läxa och ny målade naglar. Även om jag haft mycket att göra så har ändå inte denna söndagen gått så fort som de brukar göra!

Målade mina naglar gråa. Men det blir lite enformigt med bara en färg. Så jag målade på några vita blommor på för att få dom lite roligare!

Isadora -nr 649. Depend -nr 169.



Kommentarer
helen

älskar det vita nagellacket, det är så vintrigt! :D

2011-12-05 / 19:28:39

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback