Ett bra naturligt nagellack!


Målade mina naglar i detta nagellacket från MNY förut. Köpte detta förra veckan någon gång och jag var så sugen på att pröva det!
I sommras målade jag mina naglar i gult nagellack och det förstörde mina naglar totalt! Fick jätte gula naglar. Men nu har nageln växt så mycket så utväxten är snart borta. Bara en lten bit kvar längst ut nu.
Har börjat tycka att det är väldigt fint med naturliga naglar och jag vill inte ha något nagellack på. Så då är detta MNY nagellacket perfekt! Den täcker det gula och naglarna ser perfekt fina och naturliga ut. Sedan så stärker även detta nagellacket nageln, ni kan även se att det står nail care. Så tummen UPP! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback