Hemma.


Kom hem från sjukhuset vid 5 någon gång. Så jag var där i ca 2 timmar ungefär, blev inte så länge som jag trott, vilket var väldigt skönt! När de skulle göra själva ingreppet så fick jag nått medel i mig så jag skulle bli lite lullig och inte känna något, så jag började skratta där inne. Jag hade tydligen pratat om massa saker, men det kommer jag inte ihåg riktigt, haha! Det lite halft äckliga var att jag var tvungen att byta kläder till sjukhuskläder, känner mig så extremt sjuk med sådana på, haha.
När vi kom hem beställde vi en kebab med bröd som jag kastade i mig, jag blev tyvärr inte mätt på den så jag är fortfarande jätte hungrig. Men jag ska ta mig en smörgås strax. Har även prov i ekonomi imorgon så jag måste ligga i med pluggandet, vi hörs!
Här får ni gårdagens facelook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback