Ledig.


Idag är jag ledig från skolan pga att jag ska till sjukhuset vid 2. Varför jag är ledig är för att jag äter massa medel så jag typ spyr och så, inte så mysigt om jag säger så. Så det blir för mig idag att städa på rummet, plugga och lite sådant. Kommer även ligga inne på sjukhuset några timmar efter för att se så jag inte får en alergisk reaktion av det dom har gjort.
Får inte äta någe heller, bara dricka vättska. Ska dricka 1 liter i timman, usch! Igår åt jag bara 3 orostade smörgåsar och ett ägg, så fatta om jag är hungrig, och jag får heller inte äta idag så jag mår verkligen piss om jag säger så!
Här får ni en bild på mitt otroligt stökiga skrivbord, så det är bara att ta itu med det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback