Strulig förmiddag!


Vaknade runt 8 tiden idag och var nästan klar vaken. Inte helt fel att bara ligga och dega i sängen när man har lov, så härligt!
Klockan halv 11 skulle jag vara på vårdcentralen för att ta bort någa leverfläckar jag har. Men när vi kom dit så hade det blivit missförstånd så vi skulle dit nästa vecka istället. Usch, mamma sa att när hon tagit bort en leverfläck då KLIPPTE de bort den, asså usch och fy va ont :O Skulle ju varit gött att ha haft det gjort, men nu blir det nästa vecka istället!

Ikväll ska jag till Lotta, ska sova där. Och imorgon ska vi på stan. Tror det kommer bli en sjukt bra kväll med bästa vän helt enkelt♥♥♥


Kommentarer
Alma !

Sv; Varse ;) Tack ! :) vad gör du då ?

2012-04-10 / 17:15:30
URL: http://almaspopcorn.blogg.se/
Emma L

Min brorsa har gjort det massor av gånger och han tycker inte att det är så farligt :)

2012-04-10 / 17:43:43
URL: http://Emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback