Efter första duchen.


Har idag testade jag ett nytt shampoo och balsam från TRESemmè när jag duschade förut. Jag har verkligen trott på deras reklam om att håret ska bli helt fritt från kluvna, slitna toppar upp till 80% efter 3 tvättar.
 
Så idag var det första tvätten. Och det jag måste säga är sådär. I duchen när jag tog i balsamet så blev inte håret alls mjukt och lent, håret var fortfarande tovigt.
 
Men nu, när håret är torrt. Då känns det som ett vanligt shampoo och balsam. Men vi får se, när jag tvättat det 3 gånger om det blir nå bättre och om de håller de det säger!
 


Kommentarer
Olivia

var köpte du dom och vad kostade dom ungefär? :)

Svar: jag köpte som på maxi för ca 80 kr styck eller något? :)
ehrencronas.blogg.se

2012-08-04 / 19:29:40
URL: http://www.oliviaosarah.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback