HOME SWEET HOME!


Nu är jag hemma igen! Har haft det hur bra som helst på väst kusten. Blev inte att jag bloggade någonting, för jag kände att jag behövde ha en liten paus från bloggen. Så det var skönt att bara koppla av utan att tänka på den!
 
Men nu är jag som sagt hemma igen. Har haft jätte fint väder nästan varje dag. Så nu har jag blivit brun! Har tagit jättemycket bilder där nere, eller inte "jättemycket". Men några. Så de ska ni få se lite då och då.
Ni får ha det bra så länge, puss på er♥
 


Kommentarer
sara

hej jag undrar när du ska spela in en haul video har längtat.
ps älskar dig och din blogg skit mycket <3

Svar: ska jag!!! :D
ehrencronas.blogg.se

2012-08-17 / 18:50:46
Sofie

Heej Fina du!
Jag undrar vart du har vart när du va på västkusten, någon ö ser jag :) Är det kanske Dyrön? :) <3
Hoppas du haft det kanon! :)
SNÄLLA GÖR MER SMINKVIDEOS :D :D :D

Svar: jag var i kämpersvik. på bilden är jag i fjällbacka. Det är inte på någon ö :D :D
ehrencronas.blogg.se

2012-08-17 / 20:54:25
Evelina

Hej på dig! Jag har en liten fråga:) ehm vart var ni på väst kusten? I lysekil, i fiskebäckkil, och så vidare! Kram ps. Välkommen hem!

Svar: jag var i kämpersvik! :D
ehrencronas.blogg.se

2012-08-17 / 23:06:48
URL: http://ehrencronas.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback