Ny mobil!


Förlåt att jag inte bloggade något igår. Men jag var hur trött som helst så jag orkade verkligen inte. Men jag hade en bra dag igår. Dock blev det inte så mycket shoppande som jag trott. Men lite fick jag med mig. Så en haul kommer när jag köpt lite mer saker som jag kan visa!
 
Det har blivit fel på min mobil igen, det går inte att filma med den. Och det är 3dje gången som den krånglar. Och jag köpte den förra sommaren. Så jag ska nu å en ny mobil. En likvärdig eller lägga till pengartill en annan! Dock måste sony eriksson se om jag har gjort felet själv. Men det har jag inte! Så troligtvis kommer det bli så att jag komer få en ny mobil.
Så nu under tiden har jag en ful lånemobil! Snygg vaaa? haha!


Kommentarer
Maja

Hej, jag älskar verkligen din blogg! :)
Jag undrar om du inte kan göra en video som du visar dina bästa köp i. kram :)

2012-08-08 / 14:32:06
Carro

Hej! Jag älskar din blogg, och dina youtube videos.Hur får du den blogg designen. Har du köpt den av någon,eller har du gjort den själv. Jag vet inte hur man får en bild på sig sälv. Skulle du kunna hjälpa mig. Hur jag kan göra.

Svar: min kompis har hjälpt mig med min design. Gå in på denna sida och sök så får du hjälp :) http://www.designadinblogg.se/
ehrencronas.blogg.se

2012-08-09 / 12:50:27
URL: http://carrosblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback