Alla♥dag


Haft ekonomi prov idag, så jag hade inte tid att blogga igår. Hela eftermiddagen bestod av bara plugg..

Idag är det alla hjärtans dag, vilket innebär att min mamma fyller år idag♥ Så imorse gav jag henne frukost på sägen och gav henne paket. Gick upp klockan 6 istället för 7, snälla jag, haha! Fick faktist också pressenter av henne, alla hjärtans dags pressent!
Måste plugga lite nu så vi hörs♥

Fick detta armband av min farmor för ett tag sen. Men det fatades en säkerhetskedja. Så mamma har tagit in den på lagning så jag fick den!

Denna har jag önskat mig, haha. Det är som en liten halsduk till håret som man virar in håret i när det är blött.

Fick även en polly påse, men det vet ju alla hur det ser ut :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback