Elf inlägget!


Hade en jätte bra födelsedag igår! Tack så mycket alla underbara♥

Tänkte nu visa allt jag beställde från elf. var inte så mycket jag beställde, men mamma beställde även lite saker.

elf´s nagelbandskräm.
Har provat den några gånger och den är ganska bra. Den tar inte de torraste områdena men den mjukgör iaf lite! Kosta bara 15 kr!

elf´s blendingbrush
Har använt den och jag älskar den! Den är super bra och mjuk! En toppen borste för ynka 15kr!

elf´s matt lack.

Köpte 2 sådana. Har inte sett några i vanlig butik så när dom ändå kosta 10 kr så köpte jag 2! (har inte använt den än)

elf´s powder brush.

Jag har inte fått in tekninken att använda den än, tycker den är lite svår faktist. Men jag vänjer mig nog snart. Kosta ca 35 kr!

elf´s silver eyeliner.

Den är jätte fin! Och det är verkligen en riktig silver metalic färg, den är skit snygg!

elf´s ögonskugga.

Den är väldigt piggmenterad och bra! Var dock lite besviken på färgen. Den guld bruna var lite åt de röda hållet så det var inte så snyggt som jag trodde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback