...


Tänker ni också på detta mycket? Vad man egentligen gör med sitt liv. Det jag gör på dagarna är att bara va, inte göra något speciellt. Visst, det är skönt det också! Men att ha något att sikta efter menar jag. Tex, verkligen plugga mycket så du kommer bli något. Jag känner att jag inte riktigt har den "orken" för det, jag vill att det ska visas resultat på en gång. Det är inte så att jag inte vill bli nått stort och bra när jag blir stor. Det är bara det att jag inte har orken att sitta med skolböker varje dag ut och in.
Egentiligen sitter jag bara och väntar på att bli äldre, att dagarna tar slut. Vill att det ska bli ändring på det nu! Men då kommer frågan "vad ska jag göra?". Jag vill börja med en sak som kräver att jag lägger ner mig, och att man ser resultat. Och medans jag skriver detta så kommer jag faktist på en sak. Jag vill bli en liten muskelknutte. Jag kan inte säga att jag tycker det är snyggt när kvinnor är biffar. Men jag vill bara vara en liten muskelknutte. Att folk ska se och tänka "oj, hon va lite smått biff hon" fast på ett bra sätt. Det är ju lite snyggt när kvinnor har former och muskler. Så det är det jag ska få.Vi får se hur länge jag orkar och vill, har inte en sådan lång ork om jag säger så. Det är okej till en början, men sen får det vara nog lixom. Men jag har bestämt mig för att hitta en sak som jag ska göra för att känna att jag gör något och att det syns resultat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback