Produkter jag inte haft så länge och är nu ett måste!


Dessa 5 produkter har jag inte haft så länge och jag har blivit helt fest vid dom. Jag verkligen älskar dom! Har på mig dom varje dag, har nästan blivit ett måste nu!♥

1. Body shops body butter - papaya. Jag älskar den! Luktar frukt och jätte gott! Den återfuktar och är helt perfekt.
2. MNY maybelline higligter - nr 701. Köpte den igår och jag har använt den 2 gånger. Den är så fin, skimrar inte för mycket, utan är helt lagom! Egentligen är det ett rouge, det står det på den. Men hur kan en guldigskimrig färg vara ett rouge? Passar ju perfekt till higlighter.
3. Alyssa Ashleys parfym - vanilla. Fick den i julklapp och den luktar himelsk gräddbakelse. Vill ha den som en Emilia parfym, att man känner "det luktar Emilia", hihi.
4. Pierre Renes läppglans - Sweetberry gloss - nr 18. Denna färg är så otroligt fin. Den är inte för mycket och inte för lite.
5. Pierre Renes läppglans - Sweetberry gloss - nr 12. En väldigt nude färg som passar allt och får en extra touch på det hela!




Kommentarer
emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-12 / 13:33:05
URL: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback