HEJ ALLA LASARE!!!


Sitter nu i Thailand, eller det har jag ju gjort ett tag,haha! Ska vara kvar pa detta hotell i exakt en vecka till. Sedan bar det av till bangkok i 3 dagar med bara massa shopping! Har redan shoppat sjukt mycket sa det blir en STOR HAUL kan jag medela :D
Hoppas ni har det bra dar hemma! Jag skrev aldrig ett hejda inlagg, men jag hoppas det gar bra anda. Hade inte tid helt enkelt. Men nu ser ni att jag lever, haha! :D
PUSS♥
 
Tack for alla fragor ni stallt!♥   ni har skrivit sa mycket saker, men slut inte fraga!!!! :D
 


Kommentarer
Emzz

Aaaaaaaaaaaa jag älskar dig såååååå mycket du är denn bästa bloggaren i världen längtar så till din haul vidio vill så gärna se dig på Ullared någon gång puss puss

2012-07-08 / 11:38:47
thesunshines

Sjuukt fin blogg:)

Kolla gärna på vår blogg och kommentera om du har lust det skulle betyda guld om du gjorde det.Ha det bra.<3

2012-07-08 / 23:01:44
URL: http://thesunshines.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback