Älskar det!


Har varit på en ny outlet affär som startat i karlstad nu. Oj vad mycket fint de hade! Men det var lite för dyrt flr min plånbok om jag säger så..
De hade märket PEARLS FOR GIRLS smycken där. Jag bara älskar deras smycken! Jag har några sen innan. Alla deras smycken var för HALVA PRISET! Helt sjukt bra. Deras smycken ligger runt 300 för ett stort halsband och runt 200, 150 för de mindre.
Jag hittade ett halsband som jag blev helt kär i när jag såg det. Ett ganska enkelt halsband, men älskar det! Och som ett litet + så betalade pappa, hihi.
75kr (orginalpris 149).

Om jag har lite äcklig hud här sår det för att jag har luggit ute i solen ca en 45 minuter. Så jag är bara lite röd innan det blir brunt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback