"huuur skönt som helst"


Då är det tisdag igen. Varit strålande sol idag också, huuur skönt som helst!
Slutade halv 2 istället för halv 5 dag, också huuur skönt som helst. Efter skolan åkte jag och emelie med amanda hem och åt glass och pratade, kulit!
Snart bär det av till dansen, också huuur skönt som helst (haha de är mycket som har varit "huuur skönt som helst" idag!) Det resulterar ju faktist till att det har varit en huuur skön dag som helst idag! Ni får ha det tutterduor(hihi, stavning?), puss♥

Och jag måste säga att jag ska göra min blogg roligare, har bara inte så mycket motivation till bloggen just nu, men ett videoinlägg kommer KANSKE snart, får se när jag har tid att redigera den :D

Dagens otfit
tröja - gekås, jeans - ginatricot




Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback