Jag ska inte vara sämre än alla andra.


Idag har jag haft en ganska bra, lugn dag. Hjälpt mamma att tvätta och damsuga bilen. Sedan vid halv 3 kom ja på att jag ville till stan så jag smsa emelie och fråga om hon ville med, och de ville hon! Så vi tog bussen kl 3 och stan stänger 4. Så vi fick nästan springa mellan alla affärer, haha!
Vi köpte en glass också, den nya calippo. Första gången jag åt den och det var inte någon jätte häftig smak dock. Alla som ätit denna glass för förta gången lägger ut den på nätet så nu ska inte jag vara sämre än alla andra ;)



Kommentarer
beautyobsession-en skönhetsblogg

Det känns som att calippo shots är lite överskattade, verkligen alla äter dom typ heh:-P ha en bra dag kram!

2012-03-19 / 14:46:50
URL: http://beautyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback