BACK FROM THE DEAD


Hejsan hoppsan! Förlåt för usel bloggning, men jag har verkligen inte tid. Skolan tar kol på mig. Har massa inlämningar som seriöst dödar mig. Har sådan panik över dom så ni vet inte. Därför blir det ingen video på ett tag heller. Vet inte vad jag vill göra för video, ingen video känns så kul att göra. Jag vill göra en rolig video som är kul att titta på, frågan är bara vad... Sedan har även mitt windows live movie maker dampat sönder, progammet jag redigerar mina videos i. Så jag vet inte hur det kommer gå att redigera videosarna. Men det är ett problem som jag får ta tag i senare helt enkelt! Puss på er och jag saknar att blogga ska ni veta! Jag längtar verkligen till att blogga på riktigt!♥♥♥


Kommentarer
Anonym

Samma sak här! Skolan dödar mig! Man får ju panik när man inte hinner klart med all uppgifter och man hinner nästan aldrig göra sitt bästa på uppgifterna för att man har så många.. kan gärna ta sommarlov. Nu. I november. :P

2012-11-22 / 07:11:09

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback