målat naglarna


Målade naglarna förut i en fin blå färg och sedan testade jag IsaDora lacktet som jag hade med i min "10 saker jag ångrar att jag köpte" video. Och jag håller totalt fast vid det jag sa då. Det suger! Det ser bara torrt och klumpigt ut. Det ser inte alls ut som i flaskan. Där glänser det och är riktigt snyggt! Men på, usch säger jag bara. Men jag tänkte ha på mig detta lacket ett tag nu. Orkar inte byta direkt igen. Vet redan nästa design jag ska göra nästa gång. Och det är en lite adventig inriktning. Sött kommer det bli, om det går som jag tänkt, haha!
Ja, ni ser ju på bilden. Glittret ser inte klokt ut, det är bara klumpigt. Och jag har topplack på om ni undrar!


Kommentarer
PixiBelle

Lacket var ju jätte fint... Du har hätte fina naglar :)

2012-11-25 / 11:37:31
URL: http://pixibellesfinafoton.blogg.se
juliaaa♥

jätte fin blogg!:D har du kik?

2012-11-25 / 22:11:17
URL: http://juliasfinablogg.devote.se
Ida

Det var ju superfint!! Det hade varit snyggare om du hade haft isadoras på alla naglarna :)
Kram
ps: tack för en jättebra blogg!

2012-11-26 / 10:57:09
Juliaa

jätte fint blev det!!!

2012-11-28 / 20:30:06

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback