kenzas skinnjackor


Jag önskar mig en skinnjacka. Men jag vet inte vilken? Kenza gör sjukt snygga jackor, så jag hade tänkt mig en sådan.
Jag är inget fan av henne. Jag kollar hennes blogg var 6 månad eller något? Sjukt sällan kan jag säga! Tycker inte att det är något speciellt med den egentligen. Vad är så bra lixom? :S
Men hon gör iaf sjukt snygga jackor och även smycken.
Jag väljer mellan två jackor. Jag har velat ha den till höger jätte länge. Men när jag tänker efter. Är den lite "för mycket". Är den till vänster bättre? Känns som om alla har den till vänster. Så jag vet inte. Vad tycker ni? Vem är snyggast? Och var helt ärliga!!:D


Kommentarer
Filippa

jag tycker båda är sjukt snygga, men hon ska ju snart göra en egen klädkollektion så då kanske det kommer ut några nya ? :)

2012-10-11 / 18:58:54
URL: http://glennochkompani.blogg.se/
Lovisa

Jag vill också ha en! Hade nog valt den till vänster men du har rätt i att väldigt många har den ;)

2012-10-11 / 19:15:43
URL: http://lovisakanniusblogg.blogg.se
Jossan

Hej Emilia! :) om jag får vara ärlig så tycker jag om den till höger mest allså kenza 9:) om du köper en så kan du väl köpa en till mig också! ;)

2012-10-11 / 19:44:13
Filippa

jo det är lugnt :)

2012-10-11 / 20:29:06
URL: http://glennochkompani.blogg.se/
Lotta

Jag tycker vänster! Mer "klassisk". Tror man kan tröttna på den högra även fast den är sjukt snygg också!

2012-10-11 / 21:43:27
Felicia

Den till vänster är snyggast för den högra känns inte som din stil :)

2012-10-11 / 22:05:05
Therese

Hejsan!

Jag tycker absolut du ska välja den jackan med flest dragkedje detaljer på (Kenza 9) den är så jäkla snygg och den är röd och har ett typ spets foder inuti! Jag har själv en sådan och jag trivs så jäkla bra i den den är väldigt bekväm och storlekarna är helt perfekta! Den finns ju i rött oxå och den är heller inte så pjåkig men jag har min i svart för jag klär inte så bra i rött!

Lycka till med ditt val!

2012-10-11 / 22:21:09
URL: http://www.nattstad.se/theresej%C3%B6nsson
Dejana

jag tycker båda är väldigt finna. men den till vänster kanske passar till lite mer för den andra kanske blir för mycket.

2012-10-12 / 15:39:16
URL: http://beautyfreaks.blogg.se
Emmie!

Den till vänster tycker jag! ;)

2012-10-12 / 18:35:54
kajsa

den till vänster :)

2012-10-13 / 14:54:16
anonym

hej jag tycker att du ska välja den till höger (kenza9) PS. vad heter du? jag har alltid undrat hoppas att du svarar!!!!!!!!!
hoppas någon annan svarar om den vet vad du heter

Svar: jag heter Emilia :)
ehrencronas.blogg.se

2012-10-14 / 17:10:49

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback