paniken var nära!


Min gamla, älskade dator som jag fick när jag gick i sjuan dampade sönder här om dagen. Skulle uppdatera ett service pack och då brakade helvetet lös. Uppdateringen sa åt mig att starta om datorn, vilket jag då gjorde för att uppdateringen skulle "komma i kraft". Men sen kom jag inte in på min dator nå mer. Den bara stod och tugga och tugga. Så jag trodde att alla bilder på webcam och några nya bilder skulle försvinna. För datorn blev helt svart.
Så vi lämnade in datorn till mammas killes kompis och han fixade datorn åt mig. Tog hela denna natten och lite till innan datorn blev bra igen. OCH alla bilder och mojjs är kvar!!! Fatta om jag är överlycklig! Det jag ska göra nu är att lägga över allt på min externa hårdisk. Åh, sicken lättnad♥♥♥
 
bjuder på en sjukt ful bild på mig som jag tog när jag precis fick datorn, hahahaha!!!


Kommentarer
Anna

Hahaha söt !

2012-10-29 / 12:31:03
URL: http://nattstad.se/annalitborn
Hanna

Hej, jag har läst din blogg rätt länge nu men hehe... jag vet fortfarande inte vad du heeter eftersom din blogg heter ehrencronas. så vad heter du? :) jag gissar på ellen med ditt efternamn? :) vad är det? det låter inte svenskt, är du svensk? :)

2012-10-29 / 15:52:55

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback