bra saker


Idag har jag varit på stan med Lotta. Danny var i duvanhuset så jag var ju bara tvungen att gå dit. Han är ju så otroligt snygg tjejer!! Skulle göra vad som helst för att han ska bli min, haha!
Det var även något "jippo" på torget med massa ragliga karuseller och massa annat. Lotta fångade en biljett så att JAG fick åka en karusell, hon vågade inte, hahah!♥ Ni får se lite bilder senare.
 
Detta fick jag med mig hem från stan...
 
Torrshampoo - kicks: 69kr
hunter olja - footneews: 149kr
iphone skal - teknikmagasinet: 120kr
sport bh - hm: 99kr
 


Kommentarer
Mella

HEj kan inte du göra en smimk video dina videor ör så roliga

2012-09-15 / 17:40:59
Anonym

Har du ens hunters?

2013-04-02 / 21:39:07

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback