dagens outfit


T-shirt - gina tricot, jeans - thailand, halsduk - rusta, örhängen - ur & penn


Kommentarer
Nailsbycarro

Asså jag gillar verkligen din blogg och du är en sån helskön tjej och jag blir så inspirerad och glad av dig:) Jag blir gladare av att läsa din blogg och kolla på dina videos när jag mår dåligt, du ska veta det !

2012-09-12 / 16:32:33
URL: http://nailsbycarro.blogg.se/
Sofia

Hej när kommer nästa haul video? :)<3

Ps. Älskar din blogg! :D

2012-09-13 / 15:06:17
Wilma

Hej hej, jag såg dig på bussen idag. Åååh, jag fick starstruck! Men jag vågade inte gå fram och fråga om en bild. Är det okej att man går fram och frågar om en liten bild? Och jag tycker du är en as go brud ;-)

2012-09-13 / 15:49:47

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback