störande jobbigt..


Jag har ju fått en ny mobil för ca 2 veckor sedan? Men nu är det såhär att jag ska få en iphone istället. För min mobil, sonyn, har krånglat så otroligt mycket ända sen jag fick den. Så vi ska alltså byta upp till en iphone. Jag är egentligen jätte emot iphone!!! Men i mitt läge så är det nu mamma och massa andra som säger att jag ska ha en och visst, den är bra! Men det som stör mig är itunes, fattar verkligen ingenting och min ipod touch kommer bli helt värdelös... Men jag känner ändå att det är rätt beslut och vi får se va länge den håller, de har ju en tendens att gå sönder, haha. Så imorgon kommer jag troligtvis ha en iphone 4s hemma istället för denna j***la sony xpera P.





Kommentarer
Linda

Kolla på en HTC istället :) Bästa <3

2012-09-07 / 18:58:23
Anonym

Omg, kan inte fatta att du kommentera på min lilla mini blogg!:) Det är fett coolt, tack så jätte mycket!!:D

2012-09-07 / 22:53:22
URL: http://amandaeriiikssons.blogg.se
Ina

Jag har en iPhone 4s. Först var jag extremt emot touch mobiler överhuvudtaget men nu när jag har min iPhone så skulle jag aldrig, ALDRIG vilja ha någon annan mobil. Jag älskar den, den är min lilla bebis.
Och jag är en sån person som tappar, gör sönder mm mobiler hur lätt som helst men nu har jag haft min iPhone i snart ett år och bara man har bra skal & plastskydd så håller den extremt bra. Jag looovar dig att du inte kommer bli besviken! Kram

2012-09-09 / 22:48:30

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback