när kommer en ny video?


Jag har fått jätte mycket frågor om när jag kommer lägga ut en ny video. Och jag tänkte nu svara på det.
Jo, jag vet faktiskt inte när det kommer ut en video. Grejen är den, att jag har spelat in en video. Eller rättar sagt har jag inte det. Jag satt i 20minuter och filmade med kameran AVSTÄNGD! Jag blev så otroligt arg, haha! Men jag ska spela om den, frågan är bara när. För just nu har jag mycket i skolan. Men till veckan tänkte jag ta tag i att spela in den igen.
Ang HAUL video. Jag har lovat mig själv att inte köpa så mycket saker. För att jag behöver inga mer saker. Om jag köper något, lägger jag ut det här bara. Men så fort jag har shoppat lite så jag får ihop till en HAUL. Då kommer det en sådan video!
Ville bara säga detta så ni vet. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback