Om ni har frågor...


Jag har fått väldigt mycket blandade frågor på senaste tiden. När ni skriver en komentar. Snälla, kan ni skriva i eran blogg/mailadress då? För det blir jätte mycket lättare för mig om ni gör det + att ni kommer se svaret på frågan ni ställde. Grejen är den, jag svarar på komentarerna. Men jag vet inte om ni kan se dom? För jag svarar dom på via mina komenterer som man kan göra på blogg.se nu för tiden. Men jag tror inte ni kan se det om ni inte har skrivit i att ni har en blogg? Strunt samma. Det blir iaf jätte mycket bättre om ni skriver i eran mailadress, för då får ni garanterat svar på era frågor och så :D
För då blir jag såhär↓ extremt jätte glad, hahah! :D♥
 


Kommentarer
sara

hej min fråga är när kommer en haul hehe dem är skit bra
och anledningen till att jag inte kan skriva min majl adress så kommer jag inte ihåg den tyvär men kan inte du göra en video på alla frågor och sånt skulle bli glad puss på dig !!!!

2012-09-05 / 19:26:59
ida

hur många år är du ???
har du nå syskon isofall vad heter dom/den
spelar du nån sport
är du kär nu
P.s ÄLSKAR DIN BLOGG SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET OCH FÖR DEN DELEN ÄLSKAR JAG DIG SÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET ;);) <3<3
PUSS PUSS kanske kommer fler frågor sen ;)

2012-09-05 / 19:30:16
Caroline

Hej! Vad heter du i förnamn? Jag älskar värkligen din blogg... Och din youtube-kanal...

Svar: jag heter Emilia :))
ehrencronas.blogg.se

2012-09-06 / 09:41:51
URL: http://thereallifeofcarro.sptlife.se/
Johanna

Hej jag undrar ifall du kan visa lite bilder från din Thailands resa?

För vi har inte fått se några bilder än :(

2012-09-07 / 15:38:41
Emelie Holm

Hejsan. Jag har lite frågor, kommer du från karlstad?
vad går du för linje ?
älskar din yt kanal! kram

2012-09-09 / 16:58:34
URL: http://nattstad.se/emmssann
Hanna

Heejjj! älskar din YT kanal du är så roliih men är bilden från thailand :D vart var du dåå <3
Har själv vart där 4 gånger på mina 11 år :D

2012-09-12 / 16:19:58
URL: http://www.hannahelmersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback