FRÅGESTUNDEN STÄNGD!


Nu är frågestunden stängd och ni kan nu inte fråga mer grejer.


Kommentarer
Anonym

Du sa väl att den stängs på fredag och det det är väl torsdag idag

Jag älskar dina videos och din blogg du är bäst❤❤

2013-04-04 / 20:13:42
Mathilda

När kommer videorna upp? Kram! p.s Du är bäst!

2013-04-05 / 17:38:39
anonym

När ska du göra videon?!

2013-04-05 / 22:24:42
anna

Lägg upp din video det är tråkigt när du aldrig lägger upp den när man väntar plus att du a-l-d-r-i-g uppdaterar på bloggen. jag har hittat en annan blogg som uppdaterar o som är rolig att följa. som inte är som din uppdaterar en gång i månaden.

hoppas du inte tog illa upp för de va inte meningen de är bara tråkigt att du aldrig uppdaterar för att du är en sjukt härlig människa man vill se mer av.

2013-04-07 / 17:55:52
gör videon snälla

när ska du göra videon varje dag kollar jag din kanal om den har kommit upp men varje dag blir jag så besviken för när jag ser att du inte har lakt upp videon än. då för varje dag som går ser jag att dina prenumeranter försviner och snart kommer en till att trycka på säg upp knapen. men varje gång kan du inte skyla på att du har haft veldigt mycke att göra. förstår du inte att dina fans blir jette besvikna på dig när du siger ett datum fast du håller det inte. jag vill siga förlåt i för skott för den hära kommentaren men jag vill så gärna se den hära videon och jag gillar dina videos du är alltid så glad och spralig men snälla bli inte arg på mig nu för att jag skrev dena kommentar så ´puss och kram och snälla lärg upp videon snart <333

2013-04-07 / 18:14:33
gör videon snälla

om min andra kommentar kom förlåt:(

2013-04-07 / 18:29:52
Anonym

Måste bara säga att du verkar vara en sån otroligt skön människa, det skulla vara jätte kul att lära känna dig! :)

2013-04-10 / 22:12:29

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback