gottesugen


Herregud va jag är gottesugen! Har ju lovat mig själv att inte äta onyttigt på vardagarna. Jag har hållt mig ca 2 dagar nu från sött. Kom på att i måndags syndade jag lite, då jag åt jordgubbar med socker på. Men själva huvudingrediensen var ju nyttig, haha.
Måste säga att detta var svårare än vad jag trodde. Jag har aldrig varit så sugen på något gott förut. Jag skakade och var helt desperat förut. Är fortfarande desperat men skakar inte. Jag känner mig nu jätte trött och jag har ingen energi alls, jag håller verkligen på att somna!
Till helgen, på fredag, då ska jag få unna mig allt! Jag ska baka kladdkakesmet, baka subway kakor(om någon har ett bra recept på det kan ni ju skriva det här!! :D). Så, det är bättre att jag väntar med det söta till då istället. För då kan jag ju unna mig på riktigt! Nu i början ska jag få äta sött på både fredag, lördag, söndag. Men längre fram i tiden ska det bara bli fredag och lördag. Men det är långt dit kan jag meddela, haha. PUSS♥
 
hur gott ser inte detta ut då....?!?!?!
 

 


Kommentarer
Lovisa

Åh, usch vad jobbigt, jag skulle inte klara mig utan att äta kakor, haha. Jordgubbar är ju såå gott i alla fall. Dock är de ju inte så nyttiga så här års eftersom besprutningsmedlen inte går att tvätta bort. Men ändå! :)

2013-04-24 / 19:03:46
URL: http://lsmedman.blogg.se
Hanna

om du är godissugen så ska du äta en morot eller liknande. Kanske dricka ett glas juice för när man är "mätt" blir man minde godissugen:)

2013-04-24 / 19:32:35

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback