Lila glitter


Har målat naglarna i mitt favorit lack. Det lila med massa glitter i, åh jag älskar verkligen detta lacket så mycket! Jag tyckte det blev liiiiite tråkigt med bara denna färgen på. Så jag "tapetserade" på lite blommor. Testat min "tapet" grej från Thailand idag för första gången. Det var lite svårt att få in den rätta knycken direkt, och det syns inte så jätte bra. Men ni kan se före och efter bilder här. Den övre bilden har jag inget på, och den undre har jag målat dit dom! Men jag gillar designen ändå, även om det inte syns så mycket :)


Kommentarer
Anonym

Hej har sett dina videor på youtube, du ser exakt ut som hon Hannah i Pretty Little liars! :D

2013-04-25 / 12:22:11

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback