Min "nya" nyckelknippa


Min nyckelknippa har alltid sett lika dan ut i alla år. Stor nyckelring, nycklar och en liten grej på. Har haft en metall orm på tidigare, som jag verkligen älskade! Men den har tyvärr gått sönder nu så jag kan inte ha den. Jag tyckte då att min nyckelknippa blev så liten och tråkig. För jag vill verkligen ha något mer på den liksom!
Så imorse tittade jag i min nattduksbordslåda och hittade då min Hello Kitty nyckelring som jag köpte i Thailand. Har inte använt den tidigare då jag tyckte den var för fin för att användas. Men vafan, man ska ju inte låta sakerna ligga och inte bli använda. Så nu får hon pryda min nyckelknippa. Söt den är va? Min lilla maskott❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback