blå potatis


Har haft en väldigt skön dag idag även om jag inte gjort något speciellt. Har sovit och suttit vid datorn + att jag har övningskört lite. Just nu sitter jag med en hårinpackning och en ansiktsmask. Känner att jag behöver allt detta nuför att känna mig ny och fräsh igen! Tänkte lägga mig väldigt tidigt ikväll, är så sjukt trött så de är lika bra, tänkte lägga mig redan kl 8, haha. Vi får se om jag är nå trött då, men de borde jag vara. Känns som om jag har bott i sängen hela dagen typ, hehe. Vi hör imorgon♥
 
blå potatis? ja du ser rätt! jag brukar käka blå potatis, blå kongo som de heter. Smakar exakt som vanlig potatis, de kanske är lite godare, inte riktigt säker. får detta av min granne i sommarstugan, han odlar massa olika grejer där, mummss
 


Kommentarer
Emma

Hej!
Totalt älskar din stil!
När ska du göra nya videos? :)
Kram Emma 15 år <3

2013-08-18 / 20:22:45
Josefine

Försöker komma på om jag är färgblind haha men är den inte lila? :)

2013-08-18 / 22:19:57
URL: http://www.nattstad.se/josefinefriman

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback