En bra eftermiddag/kväll


Idag har jag haft en väldigt bra eftermiddag och kväll. Efter jobbet cyklade jag till gymmet och gjorde ett core pass, det var riktigt jobbigt faktiskt. Känns att jag inte har tränat på ett tag tyvärr, fan också.
Efter träningen cyklade jag till Ellinor för vi skulle vidare till massa kompisar och spela fotboll och volleyboll(eller jag spela inte men kollade på, haha). Var så skönt att vara ute. De är jätte goo luft ute just nu på kvällarna, underbart verkligen! Sedan åkte vi hem till henne och käkade tacos och då kom även Lucas dit, myspys. Så jag har haft en väldigt härlig kväll och nu ska jag sova för att ladda upp till morgondagen med alla småungar ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback