Harry Potter maraton


Detta gör mig så jävla irriterad. Det är ju inget att bry sig om men jag hatar när folk tror att dom har rätt. Var en liten skit som kommentera att jag var wb till Erica mohn kvam. Hon hade tydligen också hp maraton idag. Men jag hade ingen jävla aning om det! Jag vet vem hon är och läser hennes blogg ibland. Men har inte gjort det på ca en månad nu för jag har knappt suttit vid datorn. Och du som inte tror mig, jag kan printa en bild på min historik så kan du se att jag inte har varit inne på hennes blogg. Åh blir så irriterad på folk som inte har nått liv och skriver sånt. Erica är en jätte fin tjej men jag är inget speciellt fan och ingen wb henne. Jag wb till mig själv!
Så, nu vet ni alla att jag har haft ett harry Potter maraton idag när det regna ute. Tränade innan och ville bara hem och mysa❤



Kommentarer
Linda

Jag har tänkt på en grej apropå wb erica nu då...
Har du nån förebild eller är du så underbart härlig helt naturligt? :)

2013-08-11 / 19:29:56

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback