inte meningen


Efter jobbet idag tänkte jag cykla iväg och träna. Men precis när jag skulle sticka iväg ringer pappa och säger att vi skulle övningsköra då istället för på kvällen, så jag får åka hem istället. Sedan när vi hade kört klart tänkte jag att jag åker hem och käkar och sedan sticker iväg med cyklen och tränar. När jag kom utanför dörren och började cykla iväg började det verkligen spöregna. Jag körde ca 500meter och var tvungen att vända, blev så jävla blöt, helt sjukt! Så det blev ingen träning för mig idag, det var nog inte meningen att jag skulle åka dit. Så jag åkte hem och tvättade staketet istället, eftersom när jag kom hem igen så hade det slutat regna, hahahah.
 
Någon som testat oreo? Jag känner att jag är väldigt sen med att testa dom, åt dom för första gången i lördags. Påminde ganska mycket om ballerina kladdkaka, bara att dessa inte var så smöriga och hade ingen chokladsmak. Men jag tänkte testa dessa i chokladsmak också. Tyckte inte denna smaken smaka så mycket, men visst var de goda ändå! Längtar redan till fredag då jag kan testa chokladen :P♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback