Onsdag


Haft en sån bra dag på jobbet idag. Vi var på en strand och solade och badade, riktigt härligt när det var fint väder! Så lite färg fick man faktiskt, riktigt skönt.
Efter jobbet åkte jag till café Janssons med Amanda. Var längesen vi sågs och vi hade mycket att snacka om, riktigt mysigt. Både hon och jag jobbade där förra sommaren så det var kul att åka tillbaka dit. Efter den goda chokladtryffeln åkte jag och träna, bra att man förbrände bort det goda, haha.
Nu ska jag skriva lite i min kalender som jag inte gjort på 3 veckor och se på pretty little liars❤



Kommentarer
Moa

Jag älskar pretty little liars!!!

2013-08-07 / 22:06:06
Anonym

be hon att bloggaaaaaa!!!!!!!!!!!! förihelvete

2013-08-07 / 22:59:28
Sara abbas

Hej!
Du är en stor bloggare. (Enligt mig). Jag har en blogg men knappt någon som läser den. Snälla kan du länka den. Skulle betyda allt. Du kan göra min dröm sann

2013-08-09 / 06:03:30
URL: http://saaraslife.blogg.se
jessikaaa - FOTO

myyysigt!! fin blogg med :)

2013-08-16 / 22:14:48
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback