Stockholm.


Imorgon kl 9 på morgonen åker jag, Philip och Sebastian till Stockholm. Vi ska bo i sebbes lägenhet som jag tror ligger nästan mitt i smeten. Vi ska dit för att se på axwell på lördag kväll. Vi ska även vara där hela helgen så vi kan shoppa och så. Tror det kommer bli en riktigt rolig helg och jag ser fram emot det!
Ska försöka blogga där borta. Men jag vet inte hur det är med internet och så, kanske är lite segt 3G eller något. Får se hur det blir! Men ni får ha det jätte bra så hörs vi på söndag eller måndag när jag kommer hem, puss på er❤



Kommentarer
Karolina

Vart i thailand var du när du var där? Jag vill veta för att jag ska till thailand snart och jag undrar vart den där "kapa" (jag har glömt vad den heter men jag tror det var så här)butiken är.

2013-08-30 / 11:09:19
Julia

Kan du göra en haul när du kommer hem!?:)

2013-09-01 / 19:34:59

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback