Torsdag


Imorgon har jag jobbat en hel vecka på jobbet. Det är helt sjukt vad fort det går. Känns som om de var igår jag började där.
Efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Fanny. Köpte då en glass, en Magnum white som jag varit så sugen på. Ni kanske märker att det inte går så bra med "att inte äta något onyttigt på vardagarna". Men vafan, de är bara sommarlov en gång per år och det är då man vill kunna unna sig något gott lite då och då. Man har ju tränat upp sig hela året inför sommaren, så man kan unna sig lite onyttiga saker. Det blir skillnad sen när skolan kommet igång, när det blir rutin på allt igen. Har ju inte kunnat träna nu på ett tag pga mitt virus. Men på söndag tänkte jag gymma lite smått så man kommer in i det igen. Det ska bli väldigt skönt men samtidigt lite jobbigt. Det är väldigt gött att inte behöva tänka på att man måste till gymmet, man kan ägna sig till andra saker. Som tex att lägga mer hull på rumpan som man kan träna bort, haha. Men nu tänkte jag göra något ännu bättre, sova. Är nått så otroligt trött. Godnatt❤



Kommentarer
Madde

Hej! :)
Skulle du kunna göra en nail Tutorial video någon gång? Tycker att du alltid har så fina naglar och undrar om du kan typ visa hur du gör någon gång ;)
+ Tycker du är jättebra! :)

2013-08-02 / 01:32:14
Linda

Jag tycker du har as fina naglar! Kan du inte skriva hur du gör?
Då menar jag nagelvård och hur du filar dem osv.
Inte lackning :-)

2013-08-05 / 19:03:43

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback