Ulrika väska


Hittade denna supersnygga väskan på väskshoppen idag. Är den inte snygg? Älskar den! Dock lite dyr enligt mig, 400kr. Men jag har faktiskt inte köpt en väska på väldigt länge. Egentligen behöver jag ingen ny. Men jag vill verkligen ha en! Denna är bra för skolböcker och så, vilket är bra! Vet inte vad det är för mode på väskor till hösten. Tror de kommer vara mycket ryggsäcks väskor. Vill ju ha en sådan, vilket ni vet om. Men jag har ju inte hittat "the one" än.
Ni är verkligen bästa rådet. Lyssnar på er till fullo. Vad tycker ni om denna väska? ❤ Mina kompisar säger att detta är en riktig emilia väska, haha!



Kommentarer
Anonym

hej
om du verkligen tycker om den så köp den, kostnaden är bara du som bestämmer om du tycker att den är billig eller dyr, det beror på din plånbok :)
Ha det bra, hälsn Maria

2013-08-21 / 18:58:04
Elin

en sån väska har jag jag gillar den jätte mycket

2013-08-23 / 20:24:45

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback