Vaniljlatte


Varit en så rörig måndag idag. Haft så mycket att göra och haft så mycket i huvudet. Det har varit en kort men körig dag. Det är skönt att inte skolan har kommit igång på riktigt än, älskar när det är lite segt i början.
Efter skolan köpte jag en vaniljlatte som egentligen var ganska onödig, mycket socker och så. Men de var gott! Jag åkte och tränade bort den latten så det var lugnt. Gick lite plus minus noll, fast lite extra plus hoppas jag, haha. Fast egentligen så vet jag inte va onyttig en vaniljlatte är. Ni kanske vet? Är de så onyttigt egentligen? Själv har jag ingen aning men de känns inte så nyttigt i vilket fall...
Nu har jag precis sett första avsnittet av svenska Hollywood fruar och ska krypa ner i sängen. Ni får sova så gott så hörs vi ❤



Kommentarer
Sara

Checka min blogg den handlar om allt och passar alla åldrar.

2013-08-29 / 19:06:10
URL: http://www.saaraslife.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback