nagellackskollektions videon!


Äntligen Äntligen Äntligen Äntligen säger några. Det är så sjukt många som velat se denna videon och jag är ledsen att den inte kommit upp tidigare! Så jag hoppas nu att ni är glada och gillar videon♥

Det är några som sagt att de inte kan se videon och att de står "ingen ström" eller något. Jag vet inte vad det beror på, har ingen aning. Jag hoppas alla kan se den verkligen! Men skriv till mig här om ni inte kan se den. Säg även om ni sitter vid datorn, surfplatta eller mobilen. För det kan göra så att det blir skillnad. Kramis!
 


Kommentarer
Erika

Om jag vill mejla dig vilken mail ska jag mejla till? Kan du skriva svaret på min blogg så jag ser att du svarat. Tack på förhand! :) Älskar din blogg! <3

2013-02-17 / 19:07:32
URL: http://erikamalinlundmark.blogg.se
Michaela

Jätte fina nagelack och du är super söt :D ! kram <3

2013-02-17 / 20:23:33
Anonym

På det nagellacket som du sa det var torrt ska du ha ett genomskinligt nagellack för att det inte ska bli torrt, pröva de för det har jag och och jag har ett såndant nagellack! Det blir supersnyggt, lovar.. ditt nagellack kommer vara räddat!! <3

2013-02-18 / 15:43:59
Sara

Hej! Älskar bloggen<3
Därför det står: ingen ström,
kan vara för att man har lite batteri på
mobilen/surfplattan,
så var det iallafall för mig.
Kram!<3

2013-02-18 / 19:22:31
Alicia

Hej, snälla du, sluta säg att du är ful & så, men alltså, du säger typ alltid hur du ser ut i dina videos & säg inte så, för att du är alltid fin i VARJE video! Så fattar inte vad du menar när du säger tillexempel nu att du ser ut som stryk. Du är jättefin, så säg inte så!!

Kram :)<3

2013-02-23 / 13:09:00
URL: http://ronjalinneaalicia.blogg.se
största fan

kan inte du göra en giveaway snälla älskar dina videos största fanet

2013-02-24 / 18:51:04

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback