UF mässa


Idag har jag stått på en UF mässa sen 08.00 till ca 19.00. Det höll på väldigt länge, vilket var ganska jobbigt. Men det var faktiskt kul. Vi sålde våran produkt och vi gick runt och tittade på alla andra UF företag i Värmland.
För er som inte vet vad ett UF företag är så ska jag berätta det för er. Jo, det hörs på namnet. Vi driver ett företag, ung företagsamhet. Jag och fyra andra kompisar i klassen driver företaget multiöppnaren. Det är ett extra handtag för de som har problem med att öppna burkar och flaskor, de blir alltså lättare att öppna den då.
Men detta företaget ska man då ha i ett år och driva det. Vi får sedan betyg på det och så. Nu vet ni lite mer om det, haha ;)

Efter att ha stått så länge idag så har jag ont lite här och där. Hade ont i ryggen redan innan jag kom dit så ni kan ju gissa vad jag har nu. Men nu ska jag iaf få lite massage och titta på tv, puss på er och ha en bra kväll ❤



Kommentarer
SMINKBLOGG!

kan du inte göra en födelsedagsvideo.. alltså vad du fick? :D

2013-02-05 / 20:07:50
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback