isadora pudret


Det var väldigt många som ville att jag skulle skriva om detta pudret efter min haul. Så nu ska jag skriva om det.
Jag har alltid sagt "spelar ingen roll vilket punder man har, man märker ändå ingen skillnad". Men nu säger jag att jag hade väldigt fel. Förr har jag alltid använt H&Ms egna puder som kostar ca 50kr, jag har tyckt att det fungerat bra och det var en produkt jag inte velat lägga mer pengar på.

När jag lagt foundation och H&Ms puder kan man fortfarande se spår av en röd hy under, vilket jag hatar! Tänkte då att jag ska testa ett nytt puder ifall de skulle göra någon skillnad. Så jag frågade en som jobbade på lindex vilket puder hon rekomenderade till min hy. Hon sa då att detta puder är "anti redness". Alltså att det ska täcka röda partier. Det inehåller även SPF 20, vilket är bra då de skyddar dig mot solens strålar. Så jag köpte då detta i hopp om att det skulle vara bra.

Jag måste säga att detta pudret är förvånadsvärt bra! Det täcker allt rött. Jag sminkar mig på morgonen och är inte röd någon gång under dagen, inte så att det stör mig iaf. Kanske är lite röd på nästippen, men det är inte mycket. Och man kan ju alltid bättra på under dagen om man känner för det!
 
Jag har nu haft det i ca 2 månader? och jag har använt den varje dag. Det syns inte att jag använt den, så den är väldigt dryg, vilket är hur bra som helst! Ska lätt köpa denna igen när den är slut, detta är nu en produkt jag inte kan klara mig utan. Och jag kan säga, pudret gör skillnad!
 


Kommentarer
Ebba

Hej Emilia!

Hur mycket kostade pudret. Jag har också röd hy så jag hoppas att det här pudret fungerar!

//Ebba

2013-01-25 / 12:45:14
Alexandra

Hej!
Jag använder även detta puder och jag verkligen älskar de. Använder bara puder utan någon bas under. De röda försvinner i stortsätt helt och hållet!:)

2013-01-25 / 20:26:37
URL: http://alexandrafolkesson.blogg.se
Anonym

Vilken färg har du :) ?

2013-01-28 / 06:49:41

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback