JAG ÄR TILLBAKA


Som ni märkt har jag bloggat väldigt dåligt på sista tiden. Jag har varit ganska uppdaterad på min instagram, så där har ni kunnat se lite bilder och så iaf. Men de ska bli ändring på dålig bloggning nu! Tänkt att lägga ner mig mer på bloggen, med bättre inlägg och så.
 
Tänkte svara på en fråga några undra och kanske många tänker på men inte vågar fråga. På inlägget innan kan man se ett stort ärr på min hals. Och som jag sa i "vardagliga frågor" videon så har jag opererat mig där. Så därför har jag ett fult ärr där.
 
Tänker spela in en liten haul senare idag så den kommer jag försöka redigera så fort som möjligt och lägga upp den, om ni tycker de tar kång tid så är de pga youtube som är så segt. Tar som sagt runt 8 timmar att ladda upp en video, så jag vet inte när den kommer upp. Puss på er så länge♥
 
senaste bilder från min instagram


Kommentarer
Emmie

Hej!
Har fölijt din blogg ända tills den startade. du är så sjukt grym och är jättebra på att blogga.Du uppdaterar typ hela tiden vilket är superkuulllll!!! :D
Och älskar din klädsamk och bara ditt sätt att vara!!
Du är hetl otroligt grym. Jag tycker det är konstigt att inte du är ass känd nu asså!! Jag kan länka din blogg på min facebook sida om du vill!! asså bara älskar dig. Snälla snälla snälla kan du säga att typ hej emmie eller typ tack elr nått i din haul som kommer upp sen så jag vet att du har sätt det, snälla. Okej jag är bara 12 men avgudar dig och jag har fått så många klädtips m.m av dig !!! LOVE YOU!! Snälla kägg in det här i en video, det skulle göra min dag!! <3 <3 <3

2013-01-20 / 15:41:49
SMINKBLOGG!

jaa!!
Jag tycker du är stark som skriver det på bloggen, man ska vara nöjd med sig själv & inte bry sig om vad andra tycker! ♥
kolla hiiiimla gärna in min blogg & lämna en kommentar så är du bästbästbäst! ♥

2013-01-20 / 17:34:46
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
idaa

Kommer haulvideon upp idag? :)

2013-01-20 / 18:44:14
URL: http://idaoo.devote.se
Linnea

Gud va snygg din blogg har blivit !

2013-01-21 / 22:09:16
Anna-maria

ÄLSKAR DIN BLOGG :DD
men jag undrar vars du gör dina headers ?! :)

2013-01-22 / 11:19:54
URL: http://anaaslife.devote.se
Erika

Kolla gärna in min blogg!

//Erika

2013-01-22 / 15:53:22
URL: http://thelifeasmyself.blogg.se
Anonym

Glömde bloggadressen :D

www.thelifeasmyself.blogg.se

2013-01-22 / 15:55:43

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback