Veckans lack


Förlåt för jag inte bloggat, men jag har varit så sjukt trött och igår satt jag inte vid datorn på hela dagen pga att jag inte var hemma. Min moster fyllde år så vi var hos henne hela kvällen.

Tänkte nu visa mitt nya lack från IsaDora i färgen "black rose". Den är riktigt snygg i förpackningen, men på nageln vette sjutton. I ljust ljus är den jättte fin. Men i mörkt ljus ser den brun, svart, röd ful ut, haha! Tycker det är en riktig besvikelse. Hade trott att det var mycket finare på än vad det var, trodde man skulle se det röda mer och att det skulle vara lite ljusare. Men mina kompisar tycker att lacket var snyggt, men själv tycker jag att det ser ut som vindruvor, haha. Tänkte ändå ha på lacket denna vecka för jag orkar inte byta, hehe.


Kommentarer
Alicia

Jag kan börja denna kommentaren med att säga att jag älskar dig! ♥ Jag ÄLSKAR dina videos på yt, älskar din dielekt, du är så söt osvosv! Jag hade dött om du kommenterade min blogg, för du är en stor idol för mig! Älskar dig & din blogg, & såklart ..., dina grymma videos!

Hoppas du kommenterar min blogg. Puss, älskar dig! <3

2013-01-29 / 17:01:04
URL: http://ronjalinneaalicia.blogg.se
LINA <333333

Först<33

2013-01-29 / 17:07:56
Nellie

Nästa måste ha, dem är ju skiiiit snygga!

2013-01-29 / 18:59:42
Ellabella00

Nagellacket ser sjukt snyggt ut i burken, eller hur säger man flaska typ hehe:D

2013-01-29 / 19:47:54
Fanny Walhed

Jag tycker det ser snyggt ut! Gillar Isadoras lack, dom håller så bra på nageln! Bättre än det depend jag har nu haha...

2013-01-29 / 20:02:17
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback