VICTORIA´S SECRET LÄPPGLANS


Fick ett läppglans från Victoria secret av min bästis Lotta när hon var i Thailand. Älskar detta läppglanset, det är så fint. Kan tänka mig att det är ännu snyggare till våren/sommaren. Det smakar sommar också, fräscht och sött.
När jag tog på det på läpparna fick jag en liten konstig känsla, det sticktes lite. Det gjorde inte ont, men det kändes som om det hände något i läpparna, haha. Vet inte om det är ett sånt läppglans som ska göra läpparna större, tror inte det. För jag har testat sånt som ska göra läpparna större och det gör sjukt ont, och det gjorde inte detta. Så vi får se när jag använt detta mer, ifall jag får några större läppar.
 
pink lemonaid


Kommentarer
Ina

Åh, va fin din blogg har blivit!:)
Haha den var superfin innan också men nu ser den väldigt proffsig ut^^
Fint läppglans också:)
Kramar:)

2013-01-23 / 21:10:15

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback