en bra tisdag


Hade en jätte bra dag igår med härligt folk. Det var ett fullspäckat schema hela dagen. Vi börjad med att äta lunch på skutberget där Ellinor jobbar. Var jätte mysigt och de var as gott!
Efter det gick vi och bada, Jesus va kallt det var i Vänern men ändå lite skönt på något sätt. Sen åkte vi och plocka jordgubbar som vi skulle ha med oss när vi skulle fiska lite senare. Jag måste även berätta att det var jag som var storfiskaren! Jag fick 2 abborrar medans de andra inte fick någon. Är jag grym eller är jag bäst liksom?! Sedan åkte vi och bada igen på kvällen. Hade en as bra dag med korta ord ♥
 
 


Kommentarer
Frida

Vad heter killen i blått linne och keps ? Han är sjukt snygg ^^

2013-07-30 / 21:53:45

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback