Helgen


Jag har haft en hur bra helg som helst! Har varit i sommarstugan, varit med kompisar, solat och bara tagit det allmänt lugnt. Jag känner att idag är en sådan dag som man bara ska ta de lugnt på, efter en helg som denna! Tänkte sätta på en film och dock skita i träningen. Har blivit nått så fruktansvärt förkyld så jag måste ta de lite lugnt. Men nyttigheten är igång idag i vilket fall så inget godis eller popcorn framför filmen, nejnej! Så därför har jag tjockat mig extra mycket denna fredag och lördag eftersom jag inte ska äta något mer onyttigt under veckan. Blivit lite väl mycket hamburgare och pizza kanske, men skitsamma haha!
Jag hör av mig senare idag, puss så länge mina fina läsare ❤



Kommentarer
A G N E S ▲ - Dreaming of traveling around the world

Du har en otroligt fin blogg! Hur lyckades du ladda upp en så stor header?

2013-07-14 / 13:31:33
URL: http://www.agnesrodin.webblogg.se
Sharon

Jätte- fin header! =)

2013-07-14 / 15:38:55
URL: http://ilovieefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback