Lördags.


Har haft sjukt bra dagar sen sist. Blir dock lite enformigt för jag gör nästan samma sak varje dag, solar, solar och solar. Så jag känner att de inte är någon idé att skriva, sedan fungerar det inte heller. Är jätte segt!
På lördags kvällen hade jag hur roligt som helst. Var på krogen med min kusin Matte och han killkompisar. Var jätte kul att gå ut i grebbestad och inte Karlstad som alltid är samma sak. Så detta var en riktigt kul grej att göra! Träffa massa random folk som är på semester, underbart faktiskt. Sedan träffade jag även Erik Segerstedt. Herregud va han var lik sig, han ser exakt likadan ut som på tvn, galet! Men han är ändå väldigt snygg! ❤ vi hörs.



Kommentarer
Cassandra

Fin blogg du har!
kram :)

2013-07-24 / 17:56:09
URL: http://jomeenvisst.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback