Marc Jacobs


Ni alla vet ju i detta laget att jag har lite väskmani, ÄLSKAR väskor!
Jag har nu fått dille på märket, Marc Jacobs. Seriöst vilka snygga väskor den mannen gör! Jag har blivit så sögen på denna väska ↓. Tycker den är så fin! Men alldeless för dyr för min plånbok.
Jag kanske ska till Turkiet i sommar, till min mosters lägenhet. Fast det är verkligen bara ett kanske. För biljetterna är lite för dyra. Men min mamma kanske ska åka ner själv medans jag ska sommarjobba. Där nere kanske det finns fejk Marc Jacobs fast i äkta skinn. Visst, de kommer vara dyra då med. Men inte kommer dom kosta 4000 liksom. Om mamma åker ner så får hon kolla och leta efter den väskan. Tycker ni den är snygg? Den kanske är lite enkel och tråkig. Men den är ändå så klassisk och fin! Vet inte om de är min stil riktigt. Men den kan nog vara allas stil. Jag har varit ute efter en ljusbrun väska väldigt länge nu och hittade den i brunt. Tycker den också är skitsnygg och om jag tar den bruna får jag liksom 2 väskor i ett om ni förstår vad jag menar? En brun väska och en Marc Jacobs.
 
Ni hjälpte mig så bra förra gången jag skrev om Kenza väskan här i bloggen så jag vill ha er hjälp igen. Ni får gärna komentera vad ni tycker ♥
 


Kommentarer
Agnes

Väskan är ur snygg! Passar dig, själv skulle jag valt svart, men brun är din stil! skulle helt klart försökt hitta den i Turkiet! Kram

2013-07-15 / 19:45:09
Sofie

Jättesnygg väska:)

2013-07-15 / 21:37:08
URL: http://thesunshines.devote.se
Emma

Jättefin o snygg väska!
Men ack lite för dyr....
Om jag skulle varit du skulle jag försökt hitta den i Turkiet ;)

2013-07-17 / 00:24:03
Nicci

Svart helt klart!!

2013-07-17 / 11:42:01
Elsa

Han har grymma parfymer också!:)

2013-07-17 / 12:57:30
Anonym

Håller med Agnes totalt<3

2013-07-17 / 13:33:26
Anonym

Svart kan man alltid ha med alla kläder men med bruna sä passar nt allt med :) ville bara säga. Men skit snygga är dom!

2013-07-18 / 01:25:59
victoria

jag har en sådan svart väska och jag är super nöjd med den! passar till allt! Om du vill ha mer ljusbrun så finns det en som inte är lika orangebrun som den där uppe, snyggare tycker jag! men det är ju min åsikt bara! kram på dig

2013-08-19 / 20:16:57

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback