rosa


Var så längesen nu jag målade naglarna så jag tyckte det var dags nu. Ville egentligen måla naglarna i en ljus beigerosa färg från märket essie. Problemet är bara att inte jag äger någon sådan färg och jag har inte lust att lägga 130kr på ett nagellack. Så jag fick trixa ihop något eget. Blev inte riktigt den färg jag hade tänkt. Men det blev ju inte så jätte dåligt ändå.
Hade en rosa färg från märket Claudia och sedan la jag på ett litet svagt hudfärgat lack från Lumene. Det blev ganska fint. Det blev inte så intensiv rosa utan lite svagare. Tänkte jag ska testa detta igen nästa gång fast med ett vitt lack under. Får se hur det blir då!
 
 


Kommentarer
Joss

Blev ju jättefint! :)

2013-07-30 / 15:38:12
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se
Jullan

Det blev ju så himla fint!:)) du är så duktig på att måla naglarna!:D

2013-07-30 / 19:49:58

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback